PENCARIAN DROPSHIP DIBUKA !!

September 02, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat tengah hari semua. Kita dah pun memasuki bulan September ni. So sempena bulan september ni, I nak bagitahu pencarian dropship I buka khas untuk 20 orang terawal sahaja. 

Apakah yang bestnya jadi dropship produk ni?
-Firstly, modal untuk jadi dropship produk kesihatan, kecantikan dan penjagaan diri ini adalah serendah RM50 sahaja. Barangan yang customer uoll order, I yang akan tolong post kan. Uoll hanya perlu beri details and bayaran kepada I sahaja so tak perlu susah-susah nak fikir macam mana nak post barang yang customer uoll order.
-Barangan yang dijual ini adalah best produk dan sangat senang dijual. Dalam sehari uoll boleh jual dalam 10 unit. Caranya bagaimana? Ni nanti I akan bagitahu apabila anda sudah sah berdaftar sebagai dropship.
-Dropship juga berpeluang melancong secara percuma ke luar negara. bersama ahli-ahli dropship yang lain.
-Bisnes partners produk bergiat aktif dan adakalanya mengadakan makan malam bersama untuk lebih mengeratkan hubungan silaturrahim dan berkongsi tips perniagaan.
-Dropship akan di beri tunjuk ajar sekiranya tidak memahami selok belok perniagaan ini.
-Berpeluang mendapat awards sekiranya jualan mencapai target company.

Dropship ini terbuka kepada masyarakat diluar sana yang nak menambahkan pendapatan tambahan. Suri Rumah, pekerja swasta/awam, student pun boleh join jugak tau. Lelaki perempuan semua boleh join. Ingat ! Pendaftaran dropship RM50 sahaja.

Cara mendaftar jadi dropship?
Boleh emailkan details anda ke fitrianieefifiy@yahoo.com atau direct mesej or kol nombor 0198238481.
Selepas anda mendaftar dan bankin kan duit, I akan isikan form pendaftaran anda dan kad akan dihantar terus ke alamat rumah anda.

Yes, I buka kepada mereka yang betul betul serius nak menjana pendapatan dan membantu keluarga. Jangan lepaskan peluang ini ! Kita berusaha demi kejayaan dan kesihatan bersama. Produk-produk kesihatan boleh tengok blog I k.. Semoga bermanfaat semua :) ! Peluang tak datang selalu. Bila peluang ada, kita rebutlah. Kejayaan juga tak datang bergolek jika kita tak mencuba dan berusaha. 

Syarat-syarat :
  • WAJIB ada account bank ya sebab semua pembayaran akan menggunakan akaun bank.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.