bila aku sudah tiada ?

June 23, 2012 0Komen disiniA+ a-

Hari ni saya takdak keja nak buat so baek upadte blog jak,, hehe.. nak update blog tapi tak tau apa yang nak d share .. blablablablabla~~~

Daripada merepek baik sy tulis lirik lagu "BILA AKU SUDAH TIADA"  ^^,


Bila aku sudah tiada simpan semua laguku jangan di tangis selalu
Mungkin, itu sementatra.. bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku
Pagi itu indah seperti biasa tidur yang lena terhenti disana layap kuyu masih tak terdaya bukalah tingkap mu curahkan cahaya
Siapa yang sangka bila tiba masa kita untuk pergi selamanya
Takkan terduga jika saat ini Tuhan tentukan akulah orangnya
Gelak tawa tangisan yang hiba kenangan kita masa di dunia , alangkah indahnya jika kita mampu hidup selamanya.........
ok assalamualaikum.. ni jak saya nak update.. maafkan saya kalau entry saya ni membosankan..

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.