APA DAH JADI ??!

November 01, 2013 2Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum. Selamat malam kawan-kawan bloggers. Pening kepala den nak memikirkan ayat sesuai untuk membuat berita ni. Dari tadi asyik menunggu internet ni laju ja untuk download rakaman interview hari tu. 

Memandangkan deadline nya adalah 1st oktober nak kena submit menggunakan email kepada lecturer ku so terpaksa jugaklah dengan sabar menunggu internet ni laju. Kemonn lah 2gb ni takkan lah tak laju lagi kan. haihh !  hekhekhek. Sebenarnya dah ok dah internet sekarang ni dan Alhamdulillah dah dapat download rakaman tu. So now nak kena dengar semula rakaman hasil interview saya dengan mereka itu dan tulis semula ke dalam microsoft word :P . ishk3 ! Banyak keja. 

Tadi awal pagi nak buat tapi memandangkan kena hantar adik pergi konvo dia dan balik dari konvo adik tadi, terlupa pulak I nak buat. ahaha ! Kerlasss kau fifiy. Siap lupa lagi. Sir Ivan dah marah tak habis-habis dengan kau :( ! huahuahua. Malam ni baru teringat yang assignment ni nak kena siapkan dan hantar pada 1st November. grrrr -,-

gambar boglist ni dari google.
Ok lah kejap lagi I buatlah assignment tu. Sekarang ni nak hapdet entry untuk cerita tentang mereka-mereka yang berada dalam bloglist tu. Saja masukkan diorang dalam bloglist tu sebab dari blog diorang tu lah saya belajar benda baru dalam dunia blogging ni. Saya suka baca entry dari penulisan mereka walaupun berbentuk peribadi, dan ada diantara mereka itu adalah blogger yang femes dan otai macam Abang Ben, Kak Lyssa, Emas Putih aka Kak Uzu, FizGraphic.Com, Cik Fie, Cik akak, Ana Ahmad, Hanis Zalikha, dll.

Ada juga diantara mereka yang berada dalam bloglist saya tu merupakan tempat saya merujuk tutorial yang berkaitan dengan blog ataupun kecantikan. Selain tu, ada juga blog yang berbentuk keagamaan yang saya masukkan dalam bloglist saya tu. hehe. Best baca !

Tapi apa dah jadi bila saya cek bloglist saya beberapa minit yang lalu, saya perhatikan ada yang sampai berbulan tak hapdet. Hahahaha. Paling lama 9 bulan. Dan paling latest hapdet dari beberapa orang daripada mereka adalah beberapa minit yang lalu. Alhamdulillah. Nanti boleh baca entry mereka. hehe

Nanti kalau berkesempatan, In sha Allah nak update bloglist saya yang sudah berkurun abad tu. hahaha *over*. Tapi In sha Allah yang rajin hapdet tu akan dikekalkan. otai tak otai, femes tak femes kalau hapdet 3 bulan sekali pun payah jugak kan. hehe. Sebab nak baca nanti dah macam tak feel dah. Ya dok? 

Ok lah.. setakat ni saja coretan ku untuk malam ni. Nak sambung buat assignment. Best of luck untuk semua kawan-kawan bloggers yang dihormati dan dikasihi. Night ! 

Jangan jadi macam kat bawah ni dah lah ye. hahaha.


Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
November 1, 2013 at 9:38 PM delete

alolo...banyak kerja ye dik..rehat je dulu...nanti2 sambung BW...blog tak de lari punya..hihi...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 1, 2013 at 9:47 PM delete

follow dayat balik tau... insyaAllah allah balas baik atas pertolongan awak... thanks :)

Reply
avatar