BERSYUKUR !

November 30, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu kawan-kawan semua. Apa aktiviti kawan-kawan hari ini? Sibuk? Bercuti? Atau stay kat umah saja? hihi.

Bersyukur sangat sebab line internet dah okay hari ini. Dah lama jugak saya tak berkongsi CPUV saya kat sini. So memandangkan sekarang line tenet okay bolehlah saya share kat korang. Tapi sebenarnya last saya dapat CPUV pun kelmarin ja. Hari ni tak ada lagilah. Apapun, thanks korang yang tak jemu klik nuffnang saya. Tq so much. In sha Allah ada masa saya akan klik semula dan berkunjung ke blog kawan-kawan.

Okay lah. Saya nak tunjuk gambar kat sini.
keywords hari ini di blog fifiy-fitrianiee.blogspot.com
Hahahaaha. Sedikit lucu keywords hari ini. But yeahhh Alhamdulillah untuk semuanya. thanks yang search keywords tu.

cpuv nuffnang blog fifiy-fitrianiee


Nampak tak? Haaa itu antara CPUV nuffnang yang sedang on going. Alhamdulillah. Setakat ni yang terbaru pun yang ada panah merah tu aje. Yang lain tu dah lama. Tapi tetap bersyukur and terima kasih Nuffnang sebab setia memberi CPUV kepada iklan di blog saya.

Dari mula saya meletakkan iklan Nuffnang di blog saya, rasanya tiada siapa yang perasan. Tiada siapa yang klik. Kalau ada pun cuma dapat tak sampai 50sen and tak pernah dapat CPUV langsung. Tapi sekarang Alhamdulillah. Sedikit sebanyak saya dah dapat CPUV dari mereka.

Okayy lah itu ja nak bagitahu. Tq semua. tq Nuffnang. Daaadaaaa

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.