SUDAH LAMA TAK MENULIS DI BLOG, KINI AKU KEMBALI !

March 14, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum and very good afternoon. Rasanya dha lama aku tak menulis di blog aku yang sunyi sepi ni disebabkan ada beberapa tugasan yang perlu aku buat dan selesaikan tapi tak pandai nak selesai-selesai. haha ! Aku jenguk jugak blog aku ni dari semasa ke semasa tapi untuk menulis entry tu memang takda masa.  Sangat busy dengan kelas yang padat dari pagi ke petang dan malam pula training bola jaring dengan kawan-kawan (team) aku sebab 21 Mac nanti kami ada tournament. So, kena lah berlatih kan. Sampai tidur aku sejak seminggu dua ni dha tak teratur, kurang tidur. fuh~

Seriously, bila nak bangun awal pagi memang susah. Nak tak nak ja pergi kelas, haha :P ! Tapi ku gagahkan jua diri dan Alhamdulillah walaupun dengan kaki yang sangat sakit-sakit ni sebab training tapi dapat jua datang kelas and fokus bila belajar. And you know what? My lecturer cakap, aku sangat alert denga apa yang dia ajar :P . Toinkkkk toinkk ~~

Hari ni aku takda kelas so dapat lah curi masa update entry aku ni. Ni pun tengah buat assignment untuk subjek Essentials of Business Communication Skills. Nak kena lukis sembilan mind maps. Dha lah aku ni lemah bab-bab melukis ni. Seriously memang sangat lemah lah bab-bab lukisan ni. Aku tak pandai :( . Tapi aku try jugak buat. Dan aku dha berjaya siapkan dua Mind Maps dengan hasil tangan aku sendiri. hahahaha~ memang tak lawa and agak serabut. Tapi tak pa lah. At least, aku usaha buat sendiri kan, huhu. Tapi ada lagi baki 6 mind maps yang belum aku siapkan dan tambah dengan Seven (7) samples notes yang lecturer aku suru buat. hmmmmm~

Aku nak bagi tahu untuk sesiapa yang nak tahu, birthday aku 20 Mac ni sehari sebelum aku pergi tournament bola jaring tu. haaaa, birthday aku yang ke berapa? Ni birthday aku yang ke 20 tahun. Aku muda lagi lah. hehe. Tak lupa juga 20 Mac tu adalah birthday ayah aku juga. Aku nak ucapkan awal-awal,

Wish you happy birthday ayah. Ayah, you are my guide, you are my idol. I am so lucky to have ayah who understand me and who always support me. Ayah, you made my life, you have shown me the way, you have supported when I need. I'm sure that there is no other person in my life whose heart is beauitful as yours.You are on of Allah brightest creation. Ayah, you also help me become the person i am today.  you are my hero until Jannah.

Lukisan ku untuk ayah. sorry sebab saya tak pandai lukis. Happy birthday ayah  (20 Mac) !


 And untuk diri saya sendiri, walaupun masih awal lagi nak wish tapi tak apa. Biar awal asalkan jangan terlambat. Ucapan untuk diri sendiri, Hopefully makin meningkat umur, makin meningkat dan bertmbah jua lah Iman dan amal ibadah ku untuk Allah.

Cukup setakat ni ja entry aku kali ni. Take care and Assalamualaikum~
out buat assignment~ haha..












Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.