HANYA ALLAH YANG SATU

March 28, 2013 0Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum~ Selamat tengah hari kawan-kawan . Jemput baca puisi dibawah ini :D :

Dikala aku bingung dalam kesendirian
Dikala aku bingung dalam urusan duniaku
Hanya engkau yang terbayang dalam benakku
Hanya kepada-Mulah aku ingin kembali ..
Tuhanku.

Ku pasrahkan segala urusan dan kesulitanku hanya kepada-Mu ya IllahiRobbi
Karena sesungguhnya aku milik-Mu
Ku sembah dan ku agungkan nama-Mu
Bersujud serta ku serukan kebesaran-Mu
Di hadapanMu kurenungi segala khilafku
Aku hanya manusia yang berlumur dosa ..

Ya Tuhanku.
Kumohonkan cahaya penerang serta hidayah-Mu
Tuk tunjukkan jalan lurus-Mu
Dan bimbinglah aku menuju surga-Mu ...


Credit to : Puisi Islamic




Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.