JOM MELAWAT JIRAN-JIRAN BLOG !

October 28, 2013 1Komen disiniA+ a-

Jom kita blogwalking

(gambar dari google)

Assalamualaikum. Huahuahua stress nya. Assignment yang sangat susah lah untuk semester ni. Ke sana ke sini interview mereka mereka yang terpilih tu. Sebenarnya mereka-mereka itu adalah dari kalangan pensyarah, staff and kawan-kawan kat kolej saya jugak. Hahaha.

Memandangkan ini adalah semester akhir saya sebelum saya melangkahkan kaki ke ke praktikal semester depan, so saya kena lah bersabar dan kuatkan semangat. Walaupun penat *sebenarnya penat tu tak jugak* tapi maigrain yang adakalanya hampir-hampir nak kunjung tiba kat kepala I ni membuatkan saya rasa lemah. Nasib baik tak datang maigrai macam sebelum ni. 

Sebelum ni, bila penat ja confirm akan maigrain sampai muntah-muntah tau ! Perghh ~ 
Tu yang buat rasa takut and tak berkeyakinan diri ja untuk melakukan kerja-kerja kat luar dari pagi sampai ke malam. Nasib baik lah ada mineral coffee ni. Alhamdulillah bila kerap diminum dan minum dengan konsisten, maigrain ni tak kunjung tiba and rasa penat pun dah kurang. 

Bila macam ni baru rasa seronok nak buat kerja. huhu. Now, masih ada beberapa lagi berita yang belum saya siapkan memandangkan mood 'malas' sekarang ni. hahaha. alasan tak boleh di terima.

Mood malas nak buat assignment tapi mood rajin pulak nak blogwalking. Aisehh ! Ada jugak kena lempang oleh sir nanti. hahahahahaha. Apapun, jom kita berjalan-jalan dan berkunjung ke jiran-jiran blog kita ni. Pastikan tinggalkan jejak anda k. hehe. Link iklan buang ke laut :P . Ok tatatititutu~ 

out~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
kak gojes
AUTHOR
October 28, 2013 at 9:13 PM delete

singgah d sini setelah sekian lama malas BW

Reply
avatar