Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

September 11, 2014 5Komen disiniA+ a-


Diberi nama gelaran sebagai Fifiy atau Fit dan dilahirkan di Hospital Kesihatan Sipitang, Sabah dan merupakan anak ketiga daripada 6 beradik. 

Saya seorang yang menyukai bidang penulisan dan pernah berkecimpung dalam dunia kewartawanan pada awal tahun 2014 dan mula berkecimpung dalam dunia blogging pada tahun 2012.

Blog ini mempunyai kelebihan yang mana isi kandungan blog ini lebih merujuk kepada kehidupan peribadi si penulis, iaitu diri saya sendiri. hehe. Dan blog ini dijadikan tempat mengabadikan setiap moment / kenangan yang terindah. Aisehhh. hahaha. 

Dan blog yang simple ini In sha Allah mampu membuka pandangan negatif pembaca kepada positif. Haaaa. syok kan? Dan paling penting dalam blog saya ni adalah FAKTA ye. hihi.

And yeahh ofcoz bila berblog ni impian saya lebih kepada memahirkan diri saya dalam bidang penulisan dan berangan-angan nak dapat percutian percuma ke tempat-tempat menarik dalam Malaysia pun kira bersyukur dah. ekeke. 

Tapi kalau boleh nak macam abang ben. Ahaaa~. Tapi eemmm taknak lah jadi retis. haha.


Segmen tamat pada jam 8 malam 11 September 2014.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

5 Comments

Write Comments
Yanty Lee
AUTHOR
September 11, 2014 at 3:51 PM delete

Salam Kenal!

Selamat Berblogging !!

Reply
avatar
Sunah Sakura
AUTHOR
September 11, 2014 at 4:03 PM delete

ha...syiokkk nya blog orang sabah ni...salam kenal, selamat berblog dari orang sarawak! :)

Reply
avatar
Cik Fafa
AUTHOR
September 11, 2014 at 4:09 PM delete

salam kenal! saya pun shy2 jugak. hehe

Reply
avatar
September 12, 2014 at 9:54 AM delete

Assalam,
salam perkenalan dari saya blogger baru..
epy bersegmen jugak yer..
harap dapat berkenalan dan menyokong saya yer...
jemput singgah yer :
http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Reply
avatar
Cik Rose
AUTHOR
September 15, 2014 at 11:20 AM delete

Hai, Ros singgah sini dari segmen yang sama. done follow #453
http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

Reply
avatar