CURI MASA...

February 02, 2014 1Komen disiniA+ a-






Assalamualaikum. Salam subuh kawan-kawan. ekeke. hari ini curi masa sikit nak update entry kat blog ni dalam masa 5-10 minit sebelum bergerak kejap lagi keluar mencari rezeki sampai ke petang hari.. Kat Sabah dah nak siang dah. Tapi kalau kat Semenanjung Malaysia masih subuh kan.. so tunaikan yg wajib dulu iaitu solat..

Now dah start dah jarang nak update entry kat blog ni sebab busy and dah start nak praktikal esok hari.. prghh ! kawan-kawan doakan saya kuat dan berjaya habiskan praktikal dalam bidang kewartawanan ni ye.. saya macam tak ready ja lagi nak ke praktikal. Masih belum puas bercuti hahahahha..

Okay ini saja kata-kata ku di entry kali ini.. Jaga diri, jaga peribadi hiasi akhlak moga kita menjadi manusia yang dapat memberikan kebaikan dan manfaat kepada keluarga, dan makhluk-makhluk Allah dimuka bumi ini.. In sha Allah amin~ ^_^.. saya undur diri dulu dan saya sudahi dengan ucapan wabillahitaufik walhidayah wassalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.. ahaks .










Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.