SEBENTAR LAGI.... MEDINA HIJAB LIMITED STOCK !!

February 18, 2014 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Dan selamat petang. Nak ambil masa kejap untuk update Medina hijab yang sangat cantik ni. Harga pun tak mahal so In Sha Allah anda semua mampu membeli dan memilikinya. 

Selalu kitorang jual shawl ja kan. Ni haaa keluaran terbaru sisters shawl yang mana telah released kan tudung labuh bagi semua penggemar tudung labuh dan yang baru nak berjinak-jinak menggunakannya :).

Kenapa medina hijab perlu menjadi pilihan anda? okay meh saya senaraikan sedikit sebab-sebabnya..

  1. Total wide and oversized, covering up front and back. Totally syar'ie in covering aurah.
  2. Can be used as 'mini-telekung'.
  3. Affordable.
  4. Variety colours
  5. Best material, Italian Koshibo!'
  6. Harga murah !! RM39 exc postage !

 

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
Unknown
AUTHOR
February 20, 2014 at 8:07 AM delete

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Reply
avatar