PLANNING - MELANCONG KE HO CHI MIN

October 07, 2015 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. zzZZzzZz ! Jarang dah nak hapdet entry kat blog ni haha. hilang idea.

Kali ni saya kembali mengupdatekan entry kat blog ni. pfftt! baca tajuk please. tapi mohon jangan baca tajuk ja. mohon baca sampai habis ye. hakhak!


Aku saja lah buat tajuk besar mcm kat atas tu.Ada reason kenapa aku buat tajuk Planning ke Ho Chi Min hehe. 

Ho Chi Min atau dikenali juga dengan nama Saigon ni merupakan bandar yang terletak kat negara Vietnam. Aku pun tak pernah lagi sampai kat bandar HCM ni. Tapi aku ada lah search kat google untuk cari info tentang bandar yang terletak kat Vietnam ni.


Gambar tu aku main ambil kat page Vietnam Muslim Travel ja. hihi.

Apa yang aku fokuskan sekarang ni, aku dapat ground pakej untuk ke bandar HCM ni dan duduk kat Hotel Le Meridien Saigon tapi bila aku google pasal hotel ni aku cuma jumpa sikit aje info. 

Mmg lawa cantik dan bila baca review dari orang ramai pun mostly komen diorang memang positif lah so yg tu aku takda lah risau sgt. 

Sebenarnya aku nak cari details lebih tentang hotel ni tapi eden tak dape lg. hahaha. 

Kot kot lah kan ada bloggers yang tahu ttg hotel ni share lah kat ruangan komen entry ni ye. hehe.

Dan aku nak tahu apa yg tak bestnya kat bandar HCM ni. Aku nak tau yg tak best ja so dapatlah aku prepare apa yg perlu kan :P ! tak gitu?

haha.

Ok sekian Assalamualaikum~


Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
Fieza Sani
AUTHOR
October 19, 2015 at 5:48 PM delete

As salam dear..Menyinggah ke sini..

tak pernah sampai kat HCM city ni lagi tapi mak mertua saya pernah pergi ke sini..dia pernah citer experience masa dia melancong ke sini tapi tak ingat sangat detailnya..hehe..sowwyyy..

Reply
avatar