INAI HALAL MERAH: ENAILEAF

August 18, 2018 0Komen disiniA+ a-


ENAILEAF CELUP.


ENAILEAF KUKU
 


Dan yang terbaru sekarang ada inai rambut guyssss! Cantik warna dia. Arghhh suka betholl 🤩🤩! Tapi maaf rambut wanita adalah aurat. So saya tidak share dekat sini ok. Personal wasap terus.

ini rambut lelaki before & after pakai Enaileaf rambut. Sebekas RM19 sahaja. Boleh pakai beberapa orang ya.

Ok next.
Antara 8 manfaat ataupun kebaikan Enaileaf yang mungkin ramai lagi orang diluar sana belum tahu. So saya mahu kongsikan kepada semua yang tengah tercari-cari inai apa yang bagus untuk dipakai setiap hari mahupun semasa majlis perkahwinan 😊. 

Yang lagi bestnya, Enaileaf ni bukan saja untuk mencatikkan warna kuku kita.
tapi boleh juga menguatkan kuku, so kuku yang tadinya senang patah, sekarang tidak sudah.
YAAA !! INILAH DIA ENAILEAF!

Oh ya, kandungan dalam enaileaf juga ada beberapa ingredients yang baik dan sangat baik tau. Antaranya;


Gabungan keempat-empat ramuan yang ada dalam Enaileaf ini menjadikan Enaileaf ini inai yang mempunyai warna yang cantik, dapat merawat kuku dan kulit yang ada sedikit luka, dan tidak membuat kulit kering bila memakainya😙
Ada beberapa soalan yang biasa kami dapat tentang Enaileaf ini.
Salah 1 nya adalah tentang HALAL ATAU TIDAK?

Semestinya halal tanpa keraguan sebab dari segi bahan-bahan dan cara penyediaan kami. Boleh bawak solat kerana kami tidak menggunakan pewarna campuran dalam Enaileaf. So no worries ok.

Lain daripada itu, 



HARGA? FOR SURE SANGAT MAMPU MILIK. EVEN STUDENT PUN BOLEH DAPATKAN TAU. 

ATAU YANG TENGAH MENCARI SIDE INCOME DENGAN ENAILEAF NI, TERUS HUBUNGI NO INI EVY HASLINDA. Nanti dia bagi no agent berdekatan dengan area anda. Thanks

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.