Tak Tau nak cakap

February 16, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum dan hye. Selamat Petng everyone. Actually takda benda penting pun nak post. Rasa boring pulak petang-petang macam ni. So paksa ja jari jemari  meng-update sesuatu yang baru.. *Meng-update ke? pelik je bunyi* . hahaha. whatever lah. Erh adik aku ni time aku nak update blog baru sibuk nak ajak aku exercise. tadi aku ajak, xnak pulak. hehee.. :P !
Memang dha lama jugak lah aku x exercise ni sampai dha gemuk sekarang ni. hikhik.. Asyik dok hostel and umah ja, memang agak boring jugak. Tapi dha sakit-sakit macam ni memang malas jugak lah nak jalan pergi hangout. hoho. kelas pun seminggu aku tak p. Nanti bagi surat ja dengan lecturer aku, dha beres. Tapi kannnnnnnnnnnn...
Aku ada tugasan baru lah nak kena buat. dha nama pun amik kos Journalism kan. so keja-keja press media ni memang agak dekat jugak lah. Tapi yang penting boleh belajar sikit-sikit. ok lah. tak tau dha nak update apa. muehehe :D .


                                                                    "No Caption"

Ok lah bye sayang sayang semua ^_^.. *Sambung exercise*. haha
                                                                                                                         

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.