ARGHHHHH !!!

October 30, 2013 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat Petang kawan-kawan bloggers. Sehari ni rajin sangat nak blogwalking ke blog kawan-kawan. Sebelum melanjutkan ke cerita yang sebenar, saya nak ajak kawan-kawan bloggers yang Otai mahupun yang baru untuk join dan ramaikan GA gempak ni. Nak tahu apakah GA yang gempak itu? 

Ok meh saya bagitahu. Antara GA Gempak yang sedang berlangsung sekarang ni adalah seperti dibawah ni:
  1. SIMPLE GIVEAWAY BY AIN RAHMAN !
  2. GIVEAWAY RED DELIMA PART 2
  3. GIVEAWAY BEAUTY CARE BY AIN RUSLEE
  4. GIVEAWAY JOM MENANG !
  5. SHAKLEE WARDOBE GIVEAWAY
Ok lah. 5 yang tersenarai diatas adalah antara yang sedang giat berjalan sekarang ni. Kalau kawan-kawan ada masa free dan belum join lagi, meh lah join. Kita join sama-sama. Mana tahu ada rezeki kan. At the same time boleh tambah kan traffic blog kita juga.

Ok habis dah tentang Giveaway. Now, kita proceed to the next point :P . ekeke. Point yang utama saya nak bagitahu adalah, semester ni merupakan semester yang agak busy dan penat !! Nasiblah semester last ni subjek saya cuma tinggal 3 sahaja. Kalau ada lima subjek, migrain saya dibuatnya. 


 Tapi saya sangat bersyukur, sebab ini merupakan semester terakhir bagi saya dan jika tiada apa-apa halangan, bulan 2 tahun 2014, saya akan start praktikal. Saya tak dapat bayangkan lagi suasana praktikal dalam bidang kewartawanan ni. Saya sangat-sangat takut tapi dalam masa yang sama, terselit juga perasaan exited tu. Hahahaha ! 

Bulan 2 sampai bulan 5 next year saya akan start praktika *In sha Allah* . Then bulan 6, kalau sempat saya dan kawan-kawan akan konvo. Arghhhh ! Tak sabarnya nak lepas dari rasa stress ni.  Tapi kena kuatan semangat jugak sebab dunia campus ni agak kecil kalau nak dibandingkan dengan dunia pekerjaan diluar sana kan.. kan...

Walaupun sem ni stress sebab nak kesana ke sini dari pagi sampai ke petang, tapi saya tetap enjoy sebab kami dilatih untuk lebih berani dan berkeyakinan diri berada di khalayak ramai untuk sesi interview. 

pengsan baa buku ! hahahaa
Kawan-kawan, tolong doakan yang terbaik untuk saya ye. hhee. Tatatititutu~

Out~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
Unknown
AUTHOR
October 30, 2013 at 6:30 PM delete

Semoga dipermudahkan segala urusannya :)

klik nuffnang 3x3

Reply
avatar