KAWAN BLOGGERS, TOLONG VOTE AZAM RAYA SAYA.

August 01, 2013 2Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum korang. Seminggu lagi kita akan beraya. wohoooooooooo~
Saya nak mintak tolong kawan-kawan untuk vote azam raya saya. Hopefully korang sudi vote.

Cara nak vote azam raya saya,
1. korang masuk ke SINI .

2. Bila dah masuk situ, korang tengok ada gambar ni kan. (gambar bawah ni).


3. Atas gambar tu korang tengok ada perkataan "Lihat & Undi Azam" kan? Ok korang klik perkataan tu k.

4. Dah klik ? Ok good. Now, korang search pulak nama saya kat situ. Type Fitriani binti Ramli then tekan ENTER !

5. Ada keluar tak nama saya? Gambar saya balck & white tengah senyum. hehe.

6. Last sekali, korang klik VOTE (UNDI) saya k dan tolong share kat wall korang if sudi.


#Terima Kasih kawan-kawan blogger.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
August 2, 2013 at 9:36 AM delete

TERIMA KASIH YAYA :D. fifiy hargai sangat ! hhe

Reply
avatar