POSITIVE SIDE SOO WINCCI !

August 04, 2013 4Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Hari ni saya nak bagitahu yang saya minat dengan Soo Wincci yang serba boleh ni.








Kenapa saya minat dengan beliau ni? huhu. Sebabnya dia seorang yang sangat positif dan berkebolehan. Bukan sahaja cantik pada penglihatan mata saya, tetapi juga Soo Wincci sangat berkeyakinan diri dan serba boleh. Sedikit sebanyak ia memberi perangsang kepada saya yang adakalanya kurang keyakinan diri.

She also graduated with a law degree dari University of Reading, UK. In 2008, Soo wincci juga perolehi a Masters in Business Administration dari University of Sunshine Coast through attending online courses at Segi College Malaysia, Kota Damansara campus. She also has certificates in vocal training, piano and composing.

Saya pernah mendengar kata-kata positive dari Soo Wincci di radio, yang bunyinya lebih kurang begini, "Tiada yang mustahil jika kita mahu berusaha bersungguh-sungguh  mencapai impian kita". Dan saya pernah melihat dia menjadi tetamu jemputan AC Mizal di Astro Ria kalau tak silap. Masa tu AC tanya, kenapa you rasa you layak jadi Miss World? Dan dia jawab, saya ada semua package. Saya berkeyakinan tinggi, saya mempunyai pendidikan yang baik, saya boleh bermain alat muzik, positif dll.

Saya tak mengangung-agungkan beliau. Cumanya, saya ambil side positif yang ada dalam diri beliau.. Berkata yang positif, berfikiran positif, bertindak secara positif dan rasional. semoga berjaya semuanya. Ingat ! 1 negative comment can kill a dream. so jauhi mereka-mereka yang suka berfikiran negatif tu. kbaii

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

4 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
August 4, 2013 at 3:57 PM delete

ya, Soo Winci mmg cntik

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 4, 2013 at 3:59 PM delete

ya, soo wincci mmg cntik

Reply
avatar
August 5, 2013 at 6:14 AM delete

kte pn suka ngn dye! dye jns akan capai sehabis bley pe matlamat dye

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 7, 2013 at 7:40 PM delete

Soo Wincci memang lawa..tambah lg dengan serba boleh, dan bfikiran positif..:)

Reply
avatar