WIDE SHAWL BERCORAK APPLE & LONG SLEEVE MURAH !

August 14, 2013 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum uolls. Hopefully semuanya berada dalam keadaan sihat. Sebenarnya I ada jual shawl bercorak apple. Shawl ni jenis wide shawl. Bukan shawl yang jenis standard tu sebab selalunya shawl yang jenis standard ni lebih kecil kan. Dan nak cover our aurah tu pun susah jugak.

Sebenarnya ada lagi wide shawl bercorak Channel tu. Tahu kan corak channel camna? Ok bagus kalau tahu. haha. Tapi wide shawl tu dah soldout. So memandangkan ada tinggal sehelai sahaja lagi wode shawl ni, so saya nak jual kepada mereka yang serius nak beli. Saya jual kepada mereka yang bankin dahulu. No reserve ya sebab hanya 1 pc.

Nak tengok gambar wide shawl apple tu? Boleh ja. Tengok kat bawah ni k.


Yang ni bahagian bucu shawl tu

yang ni bahagian tepi shawl tu yang sangat senang di bentuk

So siapa nak beli cepat-cepat lah PM me ok.. Serious buyer only ! Price RM35 termasuk pos bagi semenanjung. SS add RM3 ! Yang nak beli wide shawl ni by hand dengan saya pun boleh jugak (area kota kinabalu sahaja). 


yang ni Long sleeve yang I maksudkan. 

Long sleeve ni memang agak transparent. Tapi boleh di pakai dengan inner panjang lengan kat dalam. Macam I bila pakai baju transparent macam ni, memang akan pakai inner kat dalam yang sama warna atau pun yang lebih kurang.

 Price RM45 termasuk kos penghantaran ke seluruh Malaysia. Limited ya. Ada 1 pc saja. 

Contact me to order 0145633205. Siapa cepat dia dapat.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
Unknown
AUTHOR
August 16, 2013 at 6:31 AM delete

wah..cantik la corak dia
siap ade pic apple lg

jemput baca & komen entry yumida:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

Reply
avatar