JOM CEK PEMENANG CONTEST MEGA RAYA !

August 07, 2013 3Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Terasa sayu kat dalam hati ni bila Ramadhan sampai di penghujungnya :'( ! Arghhhhh ! Rasa nak menjerit ja ! Sedih sebab belum tentu lagi tahun depan kita akan berjumpa dengan bulan Mulia ni. huhuhuhu~





Ok lah. Untuk sesiapa yang ada join Contest Mega Raya hari tu, dan belum cek senarai pemenang, jom kita cek sama-sama. Mana tahu kau orang salah seorang pemenangnya. hehehe..  Alhamdulillah saya juga adalah salah seorang pemenang contest tu. Dapat tempat ke enam pun bersyukur sangat~ sebab saya tak target nak dapat tempat top 10..

Mehh lah cek senarai pemenang kat Sini... Yang menang tu, saya nak ucapkan Tahniah dan jom kita sama-sama say Alhamdulillah YA Allah. Bukan senang nak dapat duit macam tu kan. Yang tak menang pun, ucaplah Alhamdulillah. sebab sekurang-kurangnyai  ni juga merupakan usaha kita. Nak join contest ni pun, kena melepasi syarat-syarat yang ditetapkan jugak kan. Kalau tak follow syarat, confirm lah kena Disqualified. So, ucap Alhamdulillah sebab Allah mudahkan kita join Mega Contest Raya ni.

Tahniah semua !!! ^_^

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

3 Comments

Write Comments
ieyra ghani
AUTHOR
August 7, 2013 at 2:49 PM delete

Salam..Ieyra Ghani sedang mencari sponsor bagi Giveaway akan datang..Baca siinii

Harap sgt sudi jadi sponsor ^^ http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/p/blog-page_2.html

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 7, 2013 at 7:38 PM delete

Tahniah buat pemenang..:)

Reply
avatar