TAK PERLU RASA MALU !

July 30, 2013 0Komen disiniA+ a-


Mana yg baik , ikut. Cuba terapkan dalam diri. Tak perlu rasa malu, rasa nk hipster sgt , there's nothing to be afraid of in being inspired, in following good things, good things are meant to be shared. Kalau ikut cara Allah suruh, no problem. Yang membenci, itu masalah pada hati diorang. I know there are people out there yang struggle to be better tapi takut kawan2 perli, mengata. So? Obviously there are not your true friends, let them be . Bila kita jaga tanggungjawab kita pada Allah, Allah akan sentiasa jaga kita dan beri kita orang2 yang sayang kita kerana kita.

Bila nak tengok sekeliling dan mana yang perlu kita ikut, kita pilih mana yang paling buat kita dekat dengan Allah, buat kita hati tenang. Bila nak, mungkin ada ujian tapi Allah sentiasa jaga & permudahkan.

Persetankan kata buruk manusia. Kita jangan buat atau kata mereka. Apa yang mereka lakukan belakang kita depan kita tepi kita , andai mereka tak mahu mintak maaf pun, biar mereka settle dengan Allah.

Bila letak Allah paling atas. Allah jaga kita.sampai bila- bila. Biar yg cuba jatuhkan itu mereka, tapi kita percaya, kita sentiasa bahagia.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.