APAHAL DENGAN NUFFNANG NI?

November 10, 2015 4Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. selamat pagi korang. selamat bercuti sempena deepavali. happy deepavali untuk rakyat malaysia yang menyambutnya.


Dah beberapa minggu ni kan asyik perati ja akaun nuffnang saya tu. Bila login masuk ok i nampak something yang hmmmmm sangat.

haha. Nuffnang ni dah kenapa ye? ggrrrrr!





Nuffnang dah tarik balik lah pangkat glitteri dari akaun saya. sobsss :'(

Dah berapa minggu takdak pangkat. sodihhhh! 

Nuffnang macam sentap ke hapaaaa tah. tak tau pulak. biarlah.

Nuffnang tu taktau yg saya ni masihi setia jugak kat dia. kalau saya ada post tentang iklan lain kat blog saya, yaaaaa ampun maaf dehh.. 

Bagilah balik pangkat tu huahuahua.. cian lah asyik tadak bonus ja. huhu.

OK tu ja lah nak share. haha. kbye.


Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

4 Comments

Write Comments
ct cheery
AUTHOR
November 10, 2015 at 9:30 AM delete

Same lah..pangkat Kita pun dah ditarik balik.sebab Kita tak active rasanya.T__T

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 10, 2015 at 9:54 AM delete

Cuba tengok pada jumlah masih 25 sen atau sebaliknya..sebab rasanya dah lama perkataan Glitterati tu tak ada..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 10, 2015 at 9:59 AM delete

dik cik akak pun sama....bila hantar tiket....pangkat gileterrati memang semua blog dapat..hihi...jap nanti cik akak buat entri ye

Reply
avatar
November 10, 2015 at 10:26 AM delete

Bulan 10 dapat 25sen. tapi untuk bulan sekarang ni dapat 3sen. dapat 11sen.

Reply
avatar