KAU KENA PENYAKIT KE TIAP MALAM?

May 18, 2013 3Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Memang agak frust jugak lah saya rasa tiap malam. huh~ *dah lama jugak tak mengeluh ni* . Tengok  tajuk pun agak pelik kan. Geram jugak bila malam apa pun tak boleh. Antibody lemah sangat kot bila malam menjelma sebab bila siang ok ja.

Aku teringin nak tahu benda ni sebab apa dia slow sangat bila malam sampai terasa nak hangin 1 badan ! Kang bila aku tanya, tiada pulak jawapan. haha. Nasib ja lah badan kecik so aku kena faham-faham sendiri lah. May be dia tak ada tenaga bila malam tu yang buat keja untuk aku pun macam tak bermaya ja. Padahal bila malam-malam macam ni lah semangat aku datang tapi dia pulak buat hal !! hm !

Ok fine. Esok-esok aku aktif bila siang ja lah ikut benda kecik ni. Bila malam, aku tak aktif sebab dia pun tak aktif kan. So adil jugak lah. Ok my broadband. You are the lazy one ! And rasa nak hempuk-hempuk saja dirimu ini. K fine. Kang aku tak isi engkau lagi biar kan kosong tak bagi makan. Biar aku seorang ja yang makan. Dan aku kenyang seorang-seorang jugak. kahkahkahkah ! Kau nak marah? Try lah. Kang aku patah-patah kan badan anda. hahaha. ok cukup !
Undur diri. selamat malam.

Apa pun, aku nak bagitahu, kepada bloggers yang joined Mini GA dari Nabila izzati tu, saya akan cek link churp-churp saya esok. Jika tiada earning masuk, saya mintak maaf. Dan anda terpaksa click semula pada link tu dengan penuh kejujuran. Ok.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

3 Comments

Write Comments
ejulz
AUTHOR
May 19, 2013 at 1:14 AM delete

hahaha.. sabar2.. hehe :)

Reply
avatar
SN
AUTHOR
May 19, 2013 at 7:35 PM delete

BERMINAT UNTUK MENJADI SPONSOR ?
KLIK LINK DI BAWAH.. :)
http://sitinurazwanizalife.blogspot.com/2013/05/pencarian-sponsor.html
TERIMA KASIH <3

Reply
avatar