GILA GILA GIVEAWAY BY ALJA.

May 13, 2013 3Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Tetiba saya rasa blog saya ni sunyi dari kunjungan rakan-rakan. So saya rasa utk hilangkan rasa kesunyian tu, saya pun joined lah GA dari Alja ni. Lagi pun bila joined GA macam ni, dapat jugak lah mengisi masa lapang semasa berblogging ni.

Saya joined GA dari Alja ni sebab agak tertarik juga dengan hadiah-hadiah yang ditawarkan. perghh ! So, saya ajak rakan-rakan bloggers yang lain utk kita sama-sama joined GA ni dan support Alja serta sponser-sponser yang lain. hee :) . Bila kita joined contest mcm ni, ia sedikit sebanyak dapat menunjukkan usaha kita utk terus berblogging. ececeh..

Antara hadiah-hadiah yang menarik perhatian saya adalah shawl, Jam dan iklan+review. Tapi Alja suruh pilih dua ja. So saya pilih iklan review dan juuga jam. Itu pun kalau ada rezeki nak dapat salah satu daripada hadiah tu. ehee.

Ohh ya, sebelum tu, saya nak mintak maaf dengan Alja sebab ada 3 gambar yang Alja suruh like tu ada sedikit masalah iaitu gambar ketiga, keempat dan kelima. saya tak dapat nak komen seperti yang disuruh oleh Alja iaitu "Done dari GGG by Alja". Saya cuma dapat LIKE sahaja. hopefully masih diterima dalam GA ni. k lah, Good luck semua peserta. daaa ~

saya tag : Cik Fie , celoteh si gadis kidal , Cynthia Lee ..

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

3 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
May 13, 2013 at 7:14 PM delete

mg bertuah nnt yew..salam kenal :D

Reply
avatar
May 13, 2013 at 7:17 PM delete

terima kasih mama mia :D . salam kenal juugak :)

Reply
avatar
May 13, 2013 at 7:34 PM delete This comment has been removed by the author.
avatar