Jom Blogwalking Bersama Cik Lyeen Cupcakes !

May 15, 2013 1Komen disiniA+ a-

 
  Assalamualaikum~ . Sebelum memulakan entry, eloklah kalau kita sama-sama doakan kejayaan Cik Lyeen sebab dia final exam esok. *doa dalam hati masing-masing* . kita doakan orang hari ini, In sha Allah esok lusa, Allah hantarkan orang yang berdoa baik-baik untuk kita pula. Siapa tahu kan. ok teruskan baca dibawah.

Saya joined lagi BW bersama Cik lyeen cupcakes. hee :) . Syarat yang Cik Lyeen tetapkan pun sangat lah mudah dan tak ada masalah untuk anda semua join termasuk lah diri saya sendiri. Dan saya telah pun joined.

Top Referral aku mencarimu? Yeah. Lyeen mencari kita semua. hahaha. Mungkin kah saya atau anda-anda semua yang bertuah? Nak tahu? silakan join dulu. Bertuah atau tidak, itu rezeki masing-masing k. Tarikh tamat Segmen Bw ni, adalah pada 20 Mei.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.