DISEBABKAN TERLEWAT BACA KOMEN ORANG....

May 09, 2013 7Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Morning semua. Baru dapat menjenguk blog tercinta pagi ni setelah beberapa hari tak menjenguk disebabkan sangat sibuk dengan class. Memang agak stress jugak sebab assignment datang silih berganti dan lebih-lebih dah nak dekat final exam ni. Saya kena lah fokus lebih kepada pelajaran. huhu. Taknak peristiwa semester satu berulang kembali.

Sebenarnya cerita yang saya nak share pagi ni adalah tentang contest yang saya joined dari Wak Gelas . Dan Wak Gelas telah umumkan pemenangnya pada 7 Mei . Bukan saya tak alert tentang pengumuman ni, cuma contest ni bermula pada 11 April yang lalu. Sebelum-sebelum ni, saya selalu cek fb wak gelas, kot-kot pemenang dah diumumkan. Tapi bila saya cek etry-entry dari Wak, beliau tiada update tetang pemenang contest ni. So saya baca je lah entry terbaru yang wak tulis tu. hehe.

Tapi malangnya, bila saya tak sempat nak menjenguk blog saya dan blog wak, pemenang telah pun diumumkan oleh Wak. huaaaaaaaaaaa !!!! Dan saya menang hadiah saguhati. Hadiah saguhati ok. Bukan hadiah utama. Walaupun begitu, saya sangat bersyukur bila terbaca komen dari Wak di blog saya, dan wak bagitahu saya tahniah kerana memenangi hadiah saguhati dari contest Wak Gelas Paris-Masai GiveAway. Tapi yang tak bestnya, bila bukak ja blog Wak sebab nak pastikan betul ke tidak saya ni salah seorang pemenang hadiah saguhati, saya tengok Wak tulis kat entry tu, "Perhatian. Untuk semua para pemenang GA wak ni, sila emelkan nama dan alamat untuk penghantaran hadiah pada wakgelas@yahoo.com. Jika xde maklumbalas dlm masa 24 jam dr pengumuman pemenang, pemenang yg baru akan dipilih kemudian"
hmmm.. sakit jantung ni tau.. haha

Kalau lah betul Wak dah tukarkan saya kepada pemenang saguhati yang baru, tak pe lah. Saya redha. hee :) . Saya sangat excited bila terbaca komen dari Wak tu sebab saya joined contest tu utk support Wak. Memang tak dinafikan hadiah utama yang wak tawarkan tu lumayan, tapi saya tak confident nak menang hadiah utama ataupun hadiah saguhati *walaupun tak tahu lagi hadiah saguhati tu macam mana* .Tapi bila Wak dah umukan macam tu, mestilah happy kan. dan bersyukur jugak. Yelah, itu adakah usaha saya sendiri utk join contest dari Wak. Idea-idea yang diberikan dalam entry tu jugak adalah buah fikiran saya. So saya kena lah hargi usaha saya sendiri kan. huhuhu.

Apa-pa pun tahniah kepada pemenang utama dan 5 lagi pemenang hadiah saguhati. Alhamdulillah.

#redha

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

7 Comments

Write Comments
wakgelas
AUTHOR
May 9, 2013 at 7:54 PM delete

salam cik fifiy jgn majuk yee, sila berikan nama dan alamat penghantaran hadiah saguhati pd emel wak : wakgelas@yahoo.com

Reply
avatar
May 11, 2013 at 1:03 PM delete

baik hati wak gelas nah..

Reply
avatar
May 11, 2013 at 8:44 PM delete

heee tak merajuk lah wak gelas :) dah sent bg wak gelas..

Reply
avatar
wakgelas
AUTHOR
May 13, 2013 at 7:30 AM delete

no worries, urusan penghantaran hadiah sedang dijalankan.., harap bersabar yee.. dan timekaseh skli lg krn join GA wak tuuu..

Reply
avatar