Special Giveaway by Syazlia & Diana

May 18, 2013 0Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum. Jom join Special Giveaway ni by Syazlia dan Diana. Dah nama pun special GA kan. Mesti lah hadiah yang ditawarkan pun special belaka. Tapi kannnn, kata Syazlia and Diana, pemilihan dipilih berdasarkan entry yang paling kreatif. huahuahua. Entry yang saya buat ni tak menarik dan tersangat lah simple. Ada peluang dok ya nak menang GA ni. huhu. Tapi jangan risau, selain tu pemilihan pemenang juga adalah berdasarkan Top referral dan random.org. So In sha Allah jika ada rezeki, saya pasti menang. hahaha. Apa yg penting, kita support rakan bloggers yang sudi buat GA ni.

Semua syarat telah difollow dengan penuh tertib. So, harap-harap lah banyak penyertaan dari rakan bloggers yang lain. Do support and enjoy. Hadiah yang saya pilih adalah header dari Cik jari manis and satu hadiah misteri by cik Teha.. Kenapa saya nak header dari cik jari manis? haha. korang tengok lah header aku tu macam mna. simple sangat. sebab aku malas nak design. hehehe.

GA TAMAT PADA 31/5/2013

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.