CONTEST PRECIOUS PRINCE and PRINCESS

May 16, 2013 2Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum. Alhamdulillah im still alive. good Morning uoll.. Pagi ni saya joined lagi Contest dari Fira.
Sebelum saya senaraikan hadiah-hadiah yang akan diberikan kepada pemenang, sya akan kongsi serba sedikit tentang blog saya yang sangat lah simpe ni.

Blog ini wujud sejak penghujung tahun 2010 tetapi mula menulis sejak awal tahun 2011 dan mula mengaktifkan diri pada tahun 2012, kalau tak silap saya. Minat menjadi bloggers ni bermula apabila saya melihat blog Lyysa Faizureen iaitu salah seorang bloggers Malaysia yang sangat popular kan. hee. Siapa yang tak kenal dengan Lyssa ni. huhu. Disebabkan agak kurang tertarik dengan design blog saya dan tak tahu sangat mengedit blog pada masa tu, saya pun malas nak tengok blog saya tu. haha

Ini merupakan blog peribadi milik saya sendiri dan setiap apa yang saya tulis dalam blog ini tidak lain tidak bukan untuk share sedikit information, ilmu, sharing idea, ataupun lebih kepada luahan perasaan saya sendiri. hihi. Sebolehnya saya akan elakkan untuk menulis benda yang mengutuk orang lain dalam blog ini kerana sesungguhnya itu tersangatlah tak baik dan buruk perangai. Faham dok? haha. Hopefully korang enjoy dengan blog saya ni k :D .

Kita teruskan pula dengan senarai hadiah yang ditawarkan.. Antara hadiah yang ditawarkan dalam contest ni ialah:
One; Tribal Shirt for Boy. Tribal Shawl for Girl.
Two; Superman Shirt for Boy. Superman Long Necklace for Girl.
Three; Top-Up RM 10 for celcom/maxis/digi user only.
Saguhati 3 orang; Top-up RM5 for celcom/maxis/digi user only.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
Zara ♥
AUTHOR
May 17, 2013 at 1:40 PM delete

Tysm for joining. Good Luck ^^

Reply
avatar
May 25, 2013 at 2:01 AM delete

Singgah sini dari contest yang sama :)all the best :)
http://syazwanieafandi.blogspot.com/2013/05/contest-precious-prince-and-princess.html

kalau boleh buang word verification :)

Reply
avatar