GIVEAWAY DARI SAYA??

May 19, 2013 4Komen disiniA+ a-


gambar google

Assalamualaikum. Selamat petang. hee. Sebenarnya saya teringin nak buat First GA dari saya sendiri dan hadiah dari diri sendiri jugak tanpa mintak sponsor dari mana-mana blogger. Dan rasanya hadiah yang saya nak sediakan untuk para pemenang tu, hadiah yang lain dari yang lain. hihihi.

Tapi tapi.... bukan hadiah yang mahal-mahal tau. Saya teringin nak bagi hadiah sarung bantal kepala  2 helai, selimut nipis sehelai dan jugak topup. Sarung bantal and selimut nipis tu, bukan lah jenis yang mencecah puluhan ringgit. Sarung bantal and selimut dari bundle ja pun. huhu. Tapi walaupun bundle, ia tetap cantik dan saya akan carik yang bersih and kalau boleh, saya akan cucikan sebelum berikan kepada para pemenang. Saya pilih hadiah ni pun sebab my family bisnes bundle. kehkehkeh !

Dan bila saya fikir-fikir semula, agak bermasalah jugak dari segi penghantaran pos sebab cas bayaran yang diberikan mungkin agak tinggi. And saya tiada pengalaman pos-pos barang ni. huhu. Tu yang terfikir-fikir jugak nak beri hadiah macam tu or tidak. hehe.. So any suggestions dari korang tak??? hee ^_^ !

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

4 Comments

Write Comments
Mia Liana
AUTHOR
May 20, 2013 at 11:19 AM delete

kalau nak lagi mudah bagi topup je..

Reply
avatar
May 20, 2013 at 4:37 PM delete

tulah... sye pun tringin nk buat GA sndiri ..tp tkut xde spe yg nak join.. header dan cursor atau doodle ke.. bleh djadikan hadiah.. tpi klo xreti sye bleh tolong.. tpi cuma header je pndai.. :> cuba tnya kwan yg lain.. dorng reti ke?

Reply
avatar
May 21, 2013 at 4:09 PM delete

@mia Liana , tu lah. topup lg mudah kan. hehe.
@Ain Pandai, Kalau ain nak buat GA, buat je. Nanti fifiy join ^_^ . tapi fifiy tak reti nak buat cursor and doodle tu sebab tak ada photoshop . lahh ain sudi tolong ke? muehehe

Reply
avatar