REZEKI JOINED CONTEST

May 17, 2013 0Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum Good Morning. Petang kelmarin saya posmen baru hantar hadiah ke rumah. Hadiah hasil dari joined contest Wak Gelas bulan lalu. Tapi masa posmen hantar hadiah tu, saya takda kat umah. Rasanya mama saya yang ambil hadiah ni dari posmen. Dan bila saya sampai ke rumah semalam, bapa saya terus bagitahu, ada barangan dari posmen. Dan saya kata, barangan apa? Bapa saya kata T-shirt dan jugak k-chain. Then saya dengan perasaan gembira ambil hadiah tu dan bukak. Bila saya bukak ja, saya tengok benda ni kat dalam. Nak tahu apa bendanya? Jom lah tengok gambar yang saya share kan. haha.


kesemua hadiah yang saya dapat


excited sangat nak snap picture hingga terlupa t-shirt I love KL

Ini lah T-shirt I love KL


Ni keychain comel. tapi adik I dah mintak and I bagi


Btw, Alhamdulillah and thank you so much kepada Wak Gelas sebab sudi pilih fifiy sebagai pemenang walaupun tak menang hadiah utama tapi hadiah saguhati ni pun saya dah bersyukur sangat. Terima Kasih Wak Gelas. Awak sangat sempoi ! Siap dengan surat print out lagi. Saya sangat suka dengan hadiah-hadiah yang wak gelas berikan !! ^_^ . Saya memang sukakan Kuala Lumpur. hee :) .

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.