KENAPA MENYEPI??

June 29, 2013 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat tengah hari. Semoga semuanya dalam keadaan baik dan dalam lindungan Allah SWT. In sha Allah. Dah lama tak update entry kat blo ni. Jenguk blog pun dah jarang sejak beberapa minggu ni disebabkan kesihatan yang drop sikit dan broadband saya dah off kan. So sekarang guna prepaid aje lah. Kalau rajin den topup ye. Kalau nak jimat, tak payah nak topup and tak payah nak langgan internet. Tak gituuuu? haha.

Tapi rindu jugak dengan blog ni :( . Walaupun saya bukanlah blogger femes, tapi saya tetap sayang dengan blog ni. Terima kasih untuk sesiapa yang sudi datang berkunjung ke blog simple saya ni ye. kikiki :')

Hari tu family saya ada buat kenduri dekat umah. Ramai jugak lah cousin yang datang. Kawan-kawan takdak yang datang sebab buat kenduri dah jam 10 malam. Orang lain dah tidur kitorang baru nak makan. Penat weii.. Tapi Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lanjar. Masa buat persiapan kenduri tu pulak, saya dah memang tak sihat nasib baiklah ada cousin dan makcik yang datang membantu mama saya masak and saya tolong jugak apa yang termampu tapi lepas jam 7.30 malam, saya dah tidur disebabkan dah tak larat. Lemas ja rasa. Apapa pun, saya nak ucapkan Terima kasih untuk my makcik and cousins yang sudi membantu. sayang kalian :)

Hari ni rehatkan diri dekat umah sebab masih tak berapa sihat. Hopefully esok atau lusa, im gonna be alright. In sha Allah. Doakan saya ye :') . Kamu semua jaga diri jaga kesihatan sebab keadaan masih berjerebu kat semenanjung dan Alhamdulillah dah semakin baik. tatatititutu~~~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.