TENGAH GODEK-GODEK YOUTUBE, TIBA-TIBA...........

June 10, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum hamba Allah semua. Selamat Tengah hari. Semoga semuanya dalam keadaan sihat walafiat dan gembira ^_^. *macam nak berucap ja kan*. Sebenarnya saya  tengah godek-godek youtube tadi mencari music video dari Hyper Act tu. Dan Alhamdulillah ada lah terjumpa and dengar. Saya putar video yang sama dalam dua kali sebab suka dengar lagu tu. Tapi lepas ja dengar lagu tu, saya cari lagi video lain untuk ditonton. Tiba-tiba....................

Tiba-tiba saya terjumpa sebuah video yang sangat menghayat dan menyentuh hati kecil saya ini. First memang rasa malas nak tengok video tu sebab agak sedikit panjang dalam 12 minit +++ macam tu lah. Tapi saya paksakan jugak diri ini disebabkan tajuk video tu yang membuatkan saya tertarik nak terus klik pada video tu. Pengalaman bermimpi Rasulullah itu yang membuatkan saya semangat nak terus tengok video tu.

Dan saya cuba untuk tidak menitiskan setitik pun airmata saya ketika melihat video ini tapi saya tak boleh. Airmata saya tetap berderai disebabkan sebak and tersentuh hati kecil ni. Saya taknak cakap banyak, jom lah kita tengok sendiri video yang saya maksudkan tu. Semoga selepas menonton, timbul rasa kesedaran dalam diri kita betapa kita ini manusia beruntung di muka bumi Allah.



Saya kongsikan video ini agar sama-sama kita bersyukur menjadi hamba Allah dan memperbaiki diri. Layan~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.