ALHAMDULILLAH ~

June 21, 2013 1Komen disiniA+ a-



Assalamualaikum. Perasaan gembira menyelubungi hati ni bila Login ja Nuffnang terus tengok pada status Glitterati. Dan Alhamdulillah I got it back. Hari tu ada tulis entry tentang status Glitterati Nuffnang saya yang ditarik balik disebabkan saya memasang Iklan weeclicks di blog saya. Dan tunggu punya tunggu, finally you're here. Tq Nuffnang. Saya sangat-sangat menghargai kesudia pihak anda mengembalikan status glitterati tu. ehee. Setia hanya untukmu. Aissehhhhhhhhhhhh ! Alhamdulillah. Terima Kasih sekali lagi. 







Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
June 21, 2013 at 10:33 AM delete

ada gk baca entry blogger len yg status nuffnangn dorg dtarik tp skrg mostly dh ok..

Reply
avatar