MENANG SEGMEN BFF BY ARISYA (ENTRY TERPERAM)

June 08, 2013 5Komen disiniA+ a-

PICT DARI ENTRY ARYSHA

Assalamualaikum~Ni entry terperam ye. Saya tulis ni beberapa minit selepas arisya umumkan pemenang dari segmen dia hari tu. Hari tu okai ! So terus update sebab excited. Tapi dalam pada excited tu, ada jugak lah perasaan kecewa. ngehngehngeh !

Alhamdulillah fifiy menang 2 hadiah dari segmen BFF Arysha. Fifiy menang topup dan juga review blog dari Arisya sendiri. So memang bersyukur sangat sebab tak sangka jugak walaupun tak lah mewah macam hadiah orang lain. Tapi fifiy bersyukur jugak dengan hadiah dari sponsor and Arisya. Thank you Arisya. ^_^. heeee. hmm, tapi kannnnnnnn.... Yang tak bestnya, bila baca ayat Arisya yang ini:

"SPONSOR : Maaf , buat masa ni sponsor Topup tak boleh dihubungi :( Harap maaf ."  
dan yang ini: 
Ok , itu saja . Ouh , bagi pemenang Topup . Saya tak tahu kenapa saya tak boleh nak bukak page sponsor tuh  . Saya tak boleh bagi message . Hmm ..Saya pun tak tahu . Yang tu saya tak tahu okey , jadi jangan salahkan saya sebab saya dah try bagitahu dia cuma tak boleh . Bila nak bukak page diye jee mesti tak boleh :(  Hmm , yang lain korang bolehlah hubungi sponsor masing-masing . Kalau korang tak tuntut hadiah tuu daripada sponsor korang sponsor boleh ambil balik barang diorang ataupun diserahkan kepada peserta  lain . Terpulang pada sponsor yee . Bagi review blog oleh saya nanti saya akan review . Hehe . Segala kesulitan adalah luar daripada jangkaan saya . Maaf . :\  Baiklah , itu saja . Terima kasih . Bye ! <3"
Bila baya ayat Arysha kat atas tu, rasa nak marah pun ada kan. Takpe lah. Kalau dalam tempoh 7 hari sponsor masih tak dapat di hubungi, lepas ni dia termasuk dalam blacklist je lah kan. hahahaa. kejam tak kejam tak? Takde lah. Gurau ja. Kalau pun betul sponsor tu tak dapat dihubungi disebabkan dia taknak tunaikan janji dia, is okai ^_^ . Maybe bukan rezeki saya kot. Tapi buat masa ni, saya akan tunggu sahaja perkembangan dari sponsor tu maybe dia busy dengan kerja. Saya pun memahami komitmen orang lain jugak. Bersangka baik itu lebih baik.

Saya minta maaf jika entry ni ternampak agak kasar bila dibaca tetapi ini adalah peringatan kepada diri saya sendiri dan orang lain jugak yang terlibat dengan mana-mana GA especially sponsor kan. Kalau pun busy, bagilah notice awal-awal. So orang akan sedia maklum. kan kan kan? :p ! Jangan terus menyepi ja. Did you know Im very dissapointed with you. Baiklah. Terima kasih :) . Mungkin bukan rezeki saya. Apa yang saya tahu, saya dah berusaha join segmen dengan jujur and support penganjur segmen dan para sponsor. Ok tatatititutu ~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

5 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
June 8, 2013 at 10:04 AM delete

kesiannya...
sabar k...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 8, 2013 at 11:47 AM delete

join segment sy
http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/06/segment-mencari-pemenang-my-followers.html

Reply
avatar
June 8, 2013 at 11:50 AM delete

hye...tq singgah blog. :)

tajuk lagu tu HANYA AKU-HYPER ACT

Reply
avatar
June 8, 2013 at 11:52 AM delete

hye..i dah click churp-churp u semua.. sudi2 lah click link i oke..:)

mastrixia.blogspot.com

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 9, 2013 at 4:37 AM delete

Sabar la eh. jgn risau dear org terainaya ni doa nya dimakbulkan :)

Reply
avatar