MY FIRST GIVEAWAY

June 02, 2013 1Komen disiniA+ a-



Assalamualaikum. Setelah beberapa minggu merehatkan diri dari join mana-mana GA atau segmen, hari ni saya join semula. Kali ni, GA dari akak Farihah pulak. ehehe.

Nak tahu hadiahnya apa? pfftttttt ! Ada 4 jenis hadiah yang akak Farihah ni nak beri kepada para pemenang nanti antaraya:
 3 helai tudung bawal, 6 felt keychain, topup rm10 and Shiseido mask !
 Haaaa, best tak best tak ?? hikhik. Saya nak hadiah Shiseido Mask tu. Sebab seorang dapat 5pcs. Saya nak ! Saya nak ! Sebab tak pernah lagi guna Shiseido ni. So kalau dapat yang ni, boleh jugak guna. Mana lah tahu best kan, sudah pasti saya akan beli. *bajet lebih je hang fifiy*. maafkan saya !

Hmm, akak Farihah pilih 5 entry yang menarik perhatian je :( .sobs.. Entry saya tak menarik, mesti out awal-awal ni kan. haha. Tapi tak pe. Yang penting, saya support GA akak. kannnnnnnn?~~~~

GA ni tamat 8 Jun 2013 ok. So sempat lagi untuk korang join. Join jangan tak join ! Pengumuman pemenang pulak pada 10 Jun (MONDAY) !!
 MY TWITTER
Saya share artikel saya disini dan disini.



Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.