BIRTHDAY GIVEAWAY FROM ALJA

April 05, 2013 0Komen disiniA+ a-


Photobucket
Klik sini untuk keterangan lanjut

Assalamualaikum. Hari ni merupakan hari terakhir untuk join contest GA from Alja. Memang menarik jugak kan contest ni sebab tu saya joined. Dan semua syarat saya dah double check untuk pastikan syarat itu dipenuhi. hehe. Baik tak saya? kikikii :D . Ohh ya, sebenarnya, niat nak join contest ni 2 hari yang lepas. Masa tu tengah nak follow semua syarat then tetiba saya tertekan X pulak. Dan hilanglah jejak untuk join contest nii. Tapi Alhamdulillah hari ni hari terakhir contest ni saya terjumpa jugak entry ni. haha. Dan dapat lah saya joined walaupun dah last day. harap alja still menerima. huhu

Errr, ada yang kata, saya ni asyik ikut contest itu ini tapi menang pun tidak. hahaha. Rezeki bukan milik saya lah tu maksudnya if tak menang. Tapi rezeki saya sebab dapat join contest ni dan dalam masa yang sama dapat support first GA dari saudari Alja ni. Hadiah yang ditawarkan pun memang menarik dan hebat-hebat belaka. Tarikh tamat contest ni pada jam 11.59 malam nanti. So means, sempat lagi lah kan saya joined contest ni.. haha. 

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.