"Simple Giveaways by Sandra & Filzah"

April 03, 2013 0Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum. Selamat malam semua. Malam ni jam 10.51 saya joined Segmen iaitu "Simple Giveaways by Sandra & Filzah" . I am so happy and excited to join this First giveaways from both of them. Ohh ya, kalau nak ikutkan bukan hadiah yang membuatkan saya rasa excited tapi disebabkan apa yang boleh saya ambil daripada segmen giveaways ni. 

Saya bersyukur if ditakdirkan menang dalam Segmen ini,  tapi apa yang lebih penting bagi saya adalah untuk support mereka berdua dalam menganjurkan segmen ni. Walaupun sokongan ni taklah besar mana pun tapi at least dalam saya mengikuti segmen dari Sandra dan Filzah ni, sedikit sebanyak dapat jugak support First Giveaways dari diorang ni. Even simple tapi berbaloi jugak lah kan pada sesiapa yang ikut ni termasuk saya sendiri. hehe. 
Teruskan menganjurkan segmen-segmen seperti ini. Keep it up :D . That's all.

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.