CHANTIQUE DE MATA : BEAUTY CONTEST

April 30, 2013 6Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum kawan-kawan bloggers semua. Alhamdulillah malam ni saya join contest dari aina rahman. Contest yang Aina anjurkan ini merupakan beauty contest. Dan sudah tentulah ia berkaitan tentang kecantikan. hehe. Dan saya suka bila orang nampak saya cantik walaupun saya ni tak lah cantik sangat. Tapi setahu saya, ciptaan Allah ni semua lawa-lawa belaka. Ye tak? Tapi tak semua orang boleh tengok kecantikan yang kita miliki. "Tapi biarlah kecantikan yang kita miliki dari hati  dan tutur kata yang cantik juga. Dan secara automatik akan terpanjar Nur pada wajah kita." *sambil-sambi bercontest, kita pelajari sesuatu juga so tak lah sia-sia kita membaca entry orang yang panjang-panjang macam saya ni kan. panjang ke? hehe. tak lah panjang mana pun.*

Oh yaa.. beauty contest ni bukan hanya tertumpu pada kecantikan wajah sahaja. Tetapi juga barangan-barangan yang cantik-cantik. seperti casing phone tu. perghh, saya memang suka. Tapi tak tahu lah layak dapat ke tak. Lagi pun fon saya bukannya canggih (samsung gio ja). Selalu casing fon yang comel-comel ni untuk fon yang mahal-mahal je. heee :) . Apa-pa pun saya memang sukakan page Aina ni. so saya menjemput rakan-rakan bloggers untuk sama-sama join beauty contest dari Aina ni.Tak rugi pun kita join untuk support.

Saya menjemput rakan-rakan bloggers saya CIK FIE, Uiiya yang comel , Fieyna pinkies :) , Super girl , Syiera , Coretan girl , Ismah recipe . semoga semuanya sudi join. saya undur diri dulu. Assalamualaikum~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

6 Comments

Write Comments
Nik Ainaa
AUTHOR
May 1, 2013 at 7:48 AM delete

hai, jemput join GA Ina yang ketiga ini :)

http://nikainaa.blogspot.com/2013/05/third-giveaway-from-miss-spectacles.html

Reply
avatar
Shammira
AUTHOR
May 4, 2013 at 5:06 AM delete

dari contest yg sama..gud luck moga2 awk menang casing phone tu yaa..xkira la phone canggih atau tak..rembat ja..heeee


http://cleopatrachentaamira.blogspot.com/2013/04/chantique-de-mata-beauty-contest.html


mira follow sini tau..

Reply
avatar
SHILAZIZI
AUTHOR
May 15, 2013 at 3:45 PM delete

Hai, balas kunjungan awak...good luck!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
May 16, 2013 at 1:18 AM delete

Datang dari segmen yang sama :)

Reply
avatar
yysella
AUTHOR
May 16, 2013 at 4:03 PM delete

Anda ditag :) http://dramaticyang.blogspot.com/2013/05/mini-giveaway-by-najwa-ayuni.html

Reply
avatar
yysella
AUTHOR
May 18, 2013 at 5:14 PM delete

anda ditag lagi :) http://dramaticyang.blogspot.com/2013/05/mini-giveaway-by-nabila-izzati.html

Reply
avatar