ADIK-ADIK BLOGGER YANG HEBAT

April 13, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum~. Memandangkan malam ni agak free, so saya ambil masa untuk update entry dalam blog saya ini. Sebenarnya saya tak tau nak letak tajuk apa yang sesuai untuk entry kali ni so saya letakkan saja tajuk seperti diatas. haha. Hopefully korang sudi membaca entry dari saya ni.

Ok, goings on the stories in details now. Saya sebenarnya agak kagum dan bangga jugak melihat hasil-hasil kerja tangan mengedit blog oleh bloggers-bloggers Malaysia ni. Tak dinafikan mereka sangat pandai dalam bab-bab mengedit blog. Dan yang lebih mengkagumkan lagi, mereka kreatif menghasilkan pelbagai doddle, header, template blog, dll. ni link dia Aimi

Saya ada terjumpa blog seorang bloggers ni. Dia salah seorang yang pandai dalam menghasilkan doodle. header dan template yang cantik-cantik dan unik. Seriously, first tengok blog dia, saya ingatkan dia seorang yang berumur 20-an. Then bila saya klik pada Menu Tab "Owner" tu, saya baca lah in details tentang dia. Nak tau umur bloggers tu berapa? Dia lahir tahun 2001. So korang kira lah sendiri ye berapa umur dia. Memang saya tak percaya dia sangat lah muda dari saya disebabkan hasil tangannya yang kreatif. Nampak tak betapa kreatif dan bijaknya adik-adik blogggers Malaysia berbanding saya ni. Ishk Ishk ishk. kesian saya. Buta IT sangat :( !

Apa-pa pun, saya nak ucapkan tahniah kepada mereka-mereka yang bijak dan keratif dalam menghasilkan hasil tangan sendiri. Semoga berjaya dan keep it up ye. tatatataaaa~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.