SESI MENGKLIK IKLAN NUFFNANG BLOGGERS MALAYSIA.

April 28, 2013 4Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat tengah hari bloggers semua. Saya penat sebenarnya baru balik dari tolong mak saya jualan. hihi. Jualan apa? Family saya bisnes biasa-biasa sahaja. Iaitu bisnes jual kain bundle. hehe.
Walaupun penat, saya gagahkan jua diri ini untuk melawat blog saya dan juga melawat blog milik bloggers lain. hee :D .

Saya tak melawat dengan lawatan kosong ye. Hari ni saya melwat blog sahabat dengan meninggalkan jejak pada blog mereka dan paling penting pada iklan mereka juga. Saya tahu ramai yang menginginkan iklan nuffnang mereka di lawati. Betul tak? haha.

Hari ni saya dah serbu beberapa blog mereka-mereka yang bertuah. Bertuah ke? Haha. of course lah bertuah sebab saya klik pada iklan Nuffnang mereka, yang taknak kena klik pada iklan tu, tak pa lah. Saya tak kisah sangat. lagi pun dalam dunia blog ni kita juga perlu saling menolong. Tak salah rasanya bila kita tolong kawan-kawan bloggers untuk meningkatkan side income mereka.

Hmm, ada lagi ka yang tak tahu apa itu iklan nuffnang? Saya rasa, most bloggers kat Malaysia dah tahu kot apa itu iklan Nuffnang. Bagi yang tak tahu lagi, IKLAN NUFFNANG  tu sebenarnya adalah sebuah iklan lah. Haha. Dari iklan tu kita boleh buat side income.  




So siapa yang tak sign up lagi tu, boleh lah sign up ye.  Tak rugi pun sign up Nuffnang. Take care assalamualaikum~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.