HAHA ! TERSENYUM SORANG-SORANG

April 04, 2013 0Komen disiniA+ a-




Assalamualaikum~ selamat tengah malam. Tiba-tiba mood nak menguupdate tu datang. Lagi pun masa free ni so hadap lah blog ni. hiihi. Ohh yaa, kenapa saya buat tajuk pelik macam tu? Sebab tiba-tiba malam ni saya rasa pelik ja. hakhak ! Mana tidaknya, saya ada join dua contest pada bulan Mac dan dua-dua contest tu pun saya tak menang. kihkihkih.

Tak kecewa pun sebab saya tak berharap sangat. Lagi pun tu baru first and second time saya join contest so tak mungkin lah saya akan menang kan. Dan saya tak rasa putus asa pun nak join mana-mana contest lagi lepas ni. Tambah bersemangat adalah. hahai !

Oleh kerana terlalu semangat, sampai contest yang dah Tamat pun saya nak join jugak sebab tak perasan tarikh tamat dia. Sebenarnya bukan tak perasan, cuma tarikh tamat tu dah ditukar dari 7April ke 29 March. Hahaha. Maafkan saya kerana terlalu bersemangat nak join contest yang tak pandai nak menang-mnang. Tapi nak buat mcam mana kan. Rezeki tu bukan pada saya. hehe. Ucap Alhamdulillah je lah sebab boleh jugak join contest tu. Rasa seronok jugak sebab saya tak kisah sangat hadiah yang ditawarkan yang penting dalam berblog ni, ada jugak aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh para bloggers Malaysia.
So kena lah bangga sikit. hahaha.

Setakat ni ja. Take Care and tahniah pada semua yang berjayaa . :)


Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.