KESEDIHAN MELANDA DIRIKU

April 19, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat tengah malam sahabat bloggers yang masih beum tidur. Malam ni saya tersangatlah sedih. Ya Allah :'( hamba tahu Engkau tidak akan menduga hamba Mu ini melebihi tahap kemampuan hamba. Emmm..

Setelah lama saya tidak menangis dan mengalirkan airmata kesedihan, malam ni hati terasa dicucuk-cucuk. Masalah memang susah nak setel kalau kita tak jujur. Masalah ni bukan masalah cinta. Saya lagi sanggup putus cinta daripada macam ni. Disebabkan orang lain, kita yang jadi mangsa. Kita yang ditanam hidup-hidup. Kita yang kena tanggung semuanya.



Mudah-mudahan dikuatkan hati ni agar tetap redha atas TakdirNya. Alhamdulillah masih diberi kekuatan hati dan jwa untuk menempuhi dugaan ini. Walaupun terasa sakit hati dengan orang yang buat masalah ni, tapi saya tetap sabar. Kalau ikutkan emosi dalam diri ni, memang saya sepak trajang ja orang tu walaupun hakikatnya saya tak pandai nak bertumbuk. hmm

Semoga Allah beri kekuatan fizikal dan mental melalui semua dugaan ini. Amin~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.