MENANG GIVEAWAY DARI ALJA

April 07, 2013 0Komen disiniA+ a-



Assalamualaikum. Morning. Saya nak bagitau, dalam entry yang sebelum ni saya ada join GA by Alja. Dan tarikh tutupnya adalah pada 5 April iaitu 3 hari yang lalu. Dan pemenang telah pun diumumkan oleh Alja sendiri. Cara undian adalah melalui random.org so memang saya tak simpan apa-apa pun harapan nak menang.

Saya join GA tu pun sebab nak support dan nak isi masa yang teluang dalam berblogging ni. hihi. Lagi pun saya join GA dari Alja tu adalah pada pagi hari terakhir sebelum contest itu ditutup. Dan Alhamdulillah saya merupakan salah seorang dari pemenang itu. errrrrr, apa hadiahnya? haha.

Hadiah yang saya dapat tak lah hadiah topup semua tu. Saya menang bloglist untuk Ana Ahmad ja. Masalah sekarang, saya tak dapat lagi nak hubungi Ana Ahmad ni sebab FB beliau hanya lah untuk following sahaja dan tak boleh nak inbox beliau. So maknanya, saya tak tuntut lagi lah hadiah tu. hehe. Apa-apa pun, saya bersyukur jugak sebab menang. This is my first time tau menang sejak join beberapa contest sebelum ni. hahaa.

So sesiapa yang tak join lagi contest tu, boleh lah join. Dan macam biasa lah kan dalam apa-apa contest pun pasti ada pemenang dan pasti ada yang tak menang. Yang tak menang tu bukan bererti kalah. Mungkin rezeki tak ada kot. Jangan putus asa. Boleh berusaha lagi. ok. Saya undur diri dulu untuk entry kali ni. jaga diri jaga peribadi. Assalamualaikum~ :D

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.