AM TIRED

December 05, 2013 0Komen disiniA+ a-



Assalamualaikum dan selamat petang. Fuhh. Finally segala layout I dah siap. Penat memang pemnat tapi pengalaman dan ilmu yang saya dapat sangat berguna. hehehe.

Lepas ni saya perlu siapkan final project untuk subjek  Creative Web Design lagi. Arghh ! Malasnya nak bermain dengan coding. huhu. Nested frame pulak tu. siapa tahu camna nak buat personal page in nested frame? Only in nested frame okay !! Saya ulangi ! Nested frame sahaja !

Kot-2 lah ada yang tahu kan. Boleh sharing dengan saya sebab saya kena buat personal page menggunakan nested frame tu. huhu.

Okay lah. Taknak cakap banyak. Alhamdulillah am happy sebab am done doing my layout. Next week kena presentation pulak. grr~ Tak sabar nak cuti. jyeahhh ! Out

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.