ENTRY DI PETANG HARI JUMAAT~

December 13, 2013 2Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Selamat Petang kawan-kawan. Kat tempat y'all hujan tak? Kat sini hujan lah. Tapi Alhamdulillah nikmat. Tak ada apa pun sebenarnya nak hapdet petang petang macam ni. Just nak share keywords and CPUV dari Nuffnang ja. hhehehe.

Hari ni keywords kat blog lebih sikit lah. Mehh tengok kat sini.

keywords Nuffnang di blog fifiy-fitrianiee.blogspot.com
Ramai jugak lah ye yang mencari produk-produk Hai-O ni. Antaranya, Minuman BB plus collagen, Sabun dan syampu Marine Essence and Bio-ever Nano cream. Sebelum ni memang ada share kat entry yang lepas tentang produk-produk tu. Alhamdulillah ada jugak yang mesej nak order. Rezeki datang tiba-tiba. Syukur Alhamdulillah.

Lepas ni In sha Allah I share senarai harga kat y'all pulak k. Mana tahu ada yang berkenan nak order kannnnn? hihi. Okay next, CPUV dari Nuffnang pulak. Sebenarnya saya tak ada lagi CPUV yang terbaru. Tpi bersyukur sebab masih ada lagi CPUV yang ON GOING. Jom tengok kat bawah.



Bagi yang setia berkunjung ke blog saya tu, teruskanlah kunjungan anda ye and boleh klik nuff saya sekali. Yaa sekali ja kalau tak mampu nak klik berkali-kali. Ahaha! Sayang kawan-kawan bloggers ! Yang berkunjung tu jangan lupa tinggalkan jejak anda sebab saya akan balas kunjungan anda semula. Terima Kasih.  ahaa~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
Kraf Nailofar
AUTHOR
December 16, 2013 at 2:02 AM delete

Salam ziarah berutus senyuman,

Jemput sertai SPECIAL GIVEAWAY BY GALERI KRAF NAILOFAR :)
Julung kali mengadakan segmen untuk galeri kami.

Peluang untuk memenangi pelbagai hadiah kraf yang menarik. Ayuh, jumpa di sana. Sebarkan kepada rakan-rakan yang lain.

http://galeri-krafnailofar.blogspot.com/2013/12/special-giveaway-by-galeri-kraf-nailofar_15.html

Reply
avatar