MAYAT LELAKI DITEMUI TERSANDAR DI POKOK GEORGETOWN

December 06, 2013 0Komen disiniA+ a-

Mayat seorang lelaki yang lengkap berpakaian ditemui tersandar pada sebatang pokok di tepi Jalan Tun Dr Awang di sini, hari ini. 

Ketua Polis Daerah Barat Daya Supt Mohd Hatta Mohd Zain berkata, polis menerima panggilan mengenai mayat lelaki yang memakai seluar slack hitam dan kemeja berjalur itu, pada pukul 5.43 pagi.  

"Tiada kesan kecederaan luaran ditemui pada mayat lelaki itu dan beliau dipercayai telah meninggal dunia kurang daripada 12 jam," menurutnya dalam kenyataan di sini.  

Mohd Hatta berkata, lelaki berkenaan tinggi lampai dan berkulit gelap. Justeru, orang ramai atau waris yang kehilangan anggota keluarga yang mempunyai ciri fizikal sebegitu dinasihatkan membuat laporan di balai polis berdekatan, katanya.  

Mayat dihantar ke Jabatan Forensik Hospital Pulau Pinang untuk dibedah siasat dan kes diklasifikasi sebagai kematian mengejut, katanya. 


Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.