NEGATIVE PEOPLE PLEASE GO AWAY!

December 26, 2013 2Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Whatever course you decide upon, there is always someone to tell you that you are wrong. There are always difficulties arising, which tempt you to believe that your critics are right. To map out a course of action and follow it to an end requires courage.

Ada orang tu tak tahu lah terkena penyakit apa ntah. Asyik tak puas hati ja bila aku hapdet status dari UAI. Haha. Sebelum ni kat facebook dia kata aku ni macam ikan bilis okay malas nak layan. And dia add aku kat wechat okay aku accepted. Then bila aku hapdet status yang baik-baik dia kata aku berlagak baik walhal aku ni ada pengalaman lalu yang belum tentu baik! 


So what ? Kau ada ka masa aku susah dizaman silam aku? Kau tahu ka cerita kehidupan pahit manis sedih ketawa aku? Tak kan. Aku pun tak kenal kau so tak payah lah nak hangenn sangat bila aku hapdet status. asyik negatif ja pemikiran pompuan ni. ntah waras ntah tak.

Bila aku ada instagram, aku privatekan sebab taknak kena tgk oleh kaum lelaki. malu. haha. then dia sibuk-sibuk add aku. okay aku terima sebab aku dah mesej dia secara private bertanyakan apa yang dia tak puas hati. then dia tak puas hati sebab aku ni berkawan dengan bf dia. cemburu buta lah tu.ahaks :P

Walhal saya dah tak layan dah bf dia tu sebab hormati hubungan diorang. Dah lama tak layan bf dia tu. contact pun tak ada. Tapi yang peliknya bf dia tu add aku kat wechat tapi aku tak terima. kat insta pun aku taknak approve sebab taknak ada masalah.

Tapi sampai hari ini, rasanya ketidakpuasan hati dia kat aku tu masih ada lagi. Apa masalah dia aku pun tak tahu. At last aku ambil keputusan blocked ja kau dari tengok moments aku kat wechat tu. huh! Banyak sangat bunyi kau kan. so lepas aku blocked takyah bunyi lagi. harap kat fb pun kau tak bunyi lah k. haha.







Surround yourself with people who believe in you and believe in themselves, they will lift you higher and will be happy to see you grow. They will see you in your potentials and will see the good side of you.
out~

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
Niena Reen
AUTHOR
December 26, 2013 at 1:09 PM delete

Adoyai.. Cemburu sangat tu.. Hmmh, block ja senang ya akak.. Hahaha! :D

Reply
avatar
NM03
AUTHOR
December 26, 2013 at 5:29 PM delete

salam kenal. singgah sini terus tinggal jejak. jom ke teratak saya dan sudilah follow sekali eh. maceh... >_<

Reply
avatar