EARNING 8SHARE SAYA~~

December 10, 2013 1Komen disiniA+ a-


Assalamualaikum. Alahaii~ Apa dah jadi dengan earning 8share saya ni tak bertambah-tambah setelah sekian lama. Sedihnyeeeee~

Ada tak yang sudi bantu untuk tambahkan earning 8share saya? ekeke. Sikit aje lagi tu. Nak jugak merasa cashout. Dah lama tak share dengan kawan-kawan ni.

I love blogging .
kenapa saya suka blogging?
 Perlu ke saya bagitahu kamu? .
kalau bagitahu pun, ada ke yang nak kisah?
  Ehh betulke ni nak tahu?
 Yalah-yalahh. jap I bagitahu .
Taraaaaa... selesai pun.. 
Yezzaaaa selesai. Silakan lah klik pada soalan-soalan diatas tu okay. Then lepas tu sila bagitahu kat kotak komen. Thank you kawan-kawan :)

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
Unknown
AUTHOR
December 10, 2013 at 11:06 PM delete

kemas and cantik ar blog ni.. loading pun laju.. bagus.. :D

jemput baca entry shawal.. kalau sudi, komen ar sekali.. :')

http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2013/12/info-keislaman-hukum-lelaki-memakai.html

Reply
avatar