Contest SEO Eridy

December 05, 2013 4Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Sementara masih kat lab ni eloklah juga bila joined contest SEO Eridy ni. Sebab banyak sangat manfaatnya.

Yalah saya ni blogger semata-mata nak menulis sahaja. hihihi. Mnalah tahu kan hasil joined contest ni I dapat menaikkan pengunjung blog ni kan. Tak gitu? hihihihi. Tak mengharap akan menang pun sebab dah tahu syaa tak pemes. Orang tak kenal pun blog ni.

Tapi apa yang lebih penting, saya joined untuk manfaat blog saya jugak and untuk support bro Eridy. hehehe. Hopefully dapat faedah daripada contest ni. kannn~ 

Hadiah untuk bakal pemenang adalah :
Tempat pertama : RM200 x 1
Tempat kedua : RM 100 x 1
Tempat ketiga : RM 80 x 1
Saguhati : RM 20 x 6

Yang nak join, meh lah join. Just klik link ini k ?
Tamat : 30.12.13

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

4 Comments

Write Comments
suffer8zine
AUTHOR
December 6, 2013 at 8:34 AM delete

Blog yang comel. Gud luck, saya pun join juga http://goo.gl/nt2J2O ;D

Reply
avatar
KHALID
AUTHOR
December 7, 2013 at 8:08 PM delete

Nice entry :) Datang BW dari contest yang sama :D

Jom Terjah : Siapa Sebenarnya Eridy?

Reply
avatar
Liniey Nor
AUTHOR
December 11, 2013 at 7:38 PM delete

omeynya blog..hihi..liniey pon dh join cntest ni..good luck k

Reply
avatar
Khairul Zamri
AUTHOR
December 24, 2013 at 11:39 PM delete

Good luck bro for this Contest SEO Eridy - ramai yang hebat join :)

Reply
avatar