COVER NEWS FOR COOKING COMPETITION.

December 03, 2013 0Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Sebenarnya story ni dah berlalu beberapa minggu yang lepas tapi yeahh I still nak share dengan kawan-kawan. Hopefully kawan-kawan sudi nak membaca entry ini. hehehe.

Well. As u know, saya ni pelajar jurusan kewartawanan. So bila pelajar kewartawanan, tak sah lah kan bila tak ada cover news. So memandangkan pelajar kewartawan yang bakal graduate hanya 2 orang (saya dan jessica), so kami ditugaskan untuk cover apapun event yang berjalan di kolej.

Then, saya ditugaskan untuk cover news for cooking competition pelajar kulinary dari kolej saya. hehe. Taknak tulis panjang, mehh lihat gambar-gambar dibawah.


dari kiri: Gary (diploma certificate), Chef Roy, Harun (gold medal), AC (bronze medal) and Desmond (Silver medal)




Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.