PEMENANG GIVEAWAY JANUARY BY FIFIY-FITRIANIEE

January 19, 2014 2Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum. Seperti yang saya janjikan tempoh hari tentang giveaway yang saya anjurkan, giveaway itu telah tamat semalam dan sekarang saya nak umumkan siapakah pemenangnya. 

Pemenang dipih menggunakan random.org ya sayang2 ku. hihihi. So adil lah untuk semua. Tak ramai sebenarnya yang join. Dalam 25 orang ja, tapi Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik dan GA ni saya anjurkan selama 5 hari sahaja. haha. Okay lah. Meh tengok siapa yang kena~

  • hadiah shawl

  • hadiah shawl (DONE)


hadiah shawl  (DONE)

  • hadiah shawl

  • Hadiah topup RM10 (DONE)

 Tahniah kepada enam pemenang bertuah ! Yang kurang bertuah, jangan kecewa sekarang banyak blogger yang anjurkan giveaway, so sila rjinkan diri anda untuk join. Tuah tak kenal siapa. hehe. Dan terima kasih kepada yang sudi join giveaway saya ni. saya sangat menghargai anda semua. 

Para pemenang, Sila tuntut hadiah anda disini FACEBOOK ataupun nak cepat, direct whatsapp ke 0198238481.. Bagitahu nombor bertuah anda *(sila sertakan gambar random diatas), link giveaway anda dan bagitahu anda menang hadiah apa.

Tempoh tuntut hadiah cuma 5 hari k bermula dari hari ini. So cepat tuntut sebelum hangus ! ahaks. 

Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

2 Comments

Write Comments
Unknown
AUTHOR
January 19, 2014 at 4:14 PM delete

yeah ! menang,,,,,, nak tuntut hadiah terus la.. hehe,,,
>xmalu<

Reply
avatar
Muna
AUTHOR
January 20, 2014 at 6:18 PM delete

Alhamdulillah...menang... :D terima kasih

Reply
avatar