TERIMA KASIH BLOGGER~

January 19, 2014 1Komen disiniA+ a-

Assalamualaikum.. Selamat petang.. Tadi saya dah umumkan siapakah pemenang giveaway by fifiy-fitrianiee tu kan. Now, saya nak ucapkan terima kasih kepada semua bloggers yang baik hati kerana klik iklan nuffnang saya kat sidebar. hehe. Alhamdulillah. 

Saya taknak lah cakap kosong. Sini ada bukti siapa yang dah klik nuff saya kat blog. hihihi. Mungkin taknampak link, tapi bagi yang letak gambar tu, u'oll boleh lah kenali sendiri ya. Korang memang baik. In sha Allah saya akan membalas klik nuff korang jugak..

Bagi yang tak ada letak gambar tu, dinasihatkan agar anda meletakkan gambar pada nuff anda.. Jom lah tengok bloggers yang baik hati tu..



Nama panggilan saya Fifiy or Fit. Boleh panggil antara satu. hehe. Seorang yang sangat pemalu dan hanya bercakap bila perlu sahaja atau ketika dengan kawan-kawan yg terdekat. Already finished my study - Diploma in Journalism.

1 Comments:

Write Comments
Muna
AUTHOR
January 20, 2014 at 6:12 PM delete

ada gambar... :D tu2...haha

Reply
avatar